Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Gud vad trött jag var igår.. somnade på en gång när jag lade mig vid 21.30..
sen har jag sovit någorlunda okej inatt..
men jag är nöjd..

Hugo är hemma från dagis idag, snorig & febrig..


Sitter och väntar på att syrran ska hit, sen ska vi på alla undersökningar jag ska på idag..
skönt att få kolla upp allt, då vet jag ju hur det är sen.. är det ingenting så kan jag känna mig lugn & leva vidare nån vecka till liksom.

Föresten, många frågar mig om bebisarna är fixerade, jag har inte vetat riktigt vad jag skulle svara på det..
men barnmorskan kände på magen igår och bebis 1 ligger fortfarande med huvudet långt ner i bäckenet så där stannar den nog kvar. HOPPAS JAG. Man ska aldrig säga för mycket för då brukar allt jävlas :p
Men eftersom tvillingar föds lite tidigare och är lite mindre än en bebis så hinner den/dem kanske inte fixera sig så bra, eftersom huvudet är så litet.. när en bebis är fixerad så ligger den ju med huvudet ner och "fyller upp" bäckenet typ. Men eftersom tvillingar är mindre så hinner utrymmet inte fyllas upp, och då säger man inte att den är fixerad heller..
Nåt sånt tror jag hon förklarade att det var :p


Jaja, ska ta en snabbdusch nu sen göra mig klar..
Hugo fick en traktor av sin farmor här om dagen som han ÄLSKAR, så jag får passa på medans han är nöjd och leker med den :)

Hörs sen.

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback