Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Saknar..

Idag åkte Anki hem till Askersund, saknar henne redan!!
Hoppas vi kan ses snart igen!!


Hugo & Anki :)



Magen den 1/6.. v.32...
minns inte när jag lade ut en magbild sist..
Borde ta magbilder oftare nu, man vet ju aldrig när det blir den sista som hinner tas..
Går in i v.34 på onsdag, känns helt osannolikt att tiden har gått så fort.
Tänk, om två veckor kan vi ha fått våra bebisar, man vet aldrig, det kan gå fort när det väl händer nåt. Fast som jag har skrivit förut så hoppas jag att det inte blir förräns vid månadsskiftet eller veckan efter, för då slipper vi förhoppningsvis ligga på sjukhus så länge :)
Har varit en väääldigt jobbig tid ända sen första dagarna i graviditeten,
pga alla fler hormoner man har när man väntar tvillingar så blir allt värre & tidigare än vid en bebis..
Men snart är det över.. då ska jag njuta av livet och av att röra på mig, för då KAN jag röra på mig :)




Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Hejsan :)

Ja det är ju sååå kul med nya grejor. Tänk om man hade ordentligt med ekonomi då hade jag vart på stan och småhandlat 1-2 ggr i veckan :)

Men nu har du fått mage allt :) Tyckt din sett så liten ut för att vänta tvillingar men nu gör den sig synlig ordentligt :) Den ser riktigt mysigt ut :)

Kram

2010-06-08 @ 18:53:06
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback