Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todiloo.

Har nyss ätit lite lunch, ska nu sitta ner i 10 min tills jag kan hämta Hugo,
när jag har ätit så kan jag knappt röra mig hehe, blir liksom så fullt i magen med mat & bebisar & allt så man blir helt... ja..
fast ibland blir man förvånad över hur mycket som går ner, beror väl på hur bebisarna ligger antar jag men nu är dom så stora så dom kan nog inte röra sig så mycket.

Folk frågar hur mycket dom sparkar nu när dom är stora,
inte mycket alls faktiskt. Dom har nog inget utrymme för att få till sparkar,
men jag känner typ varje rörelse.. när dom rör på benen, armarna, fingrarna osv..
sen om dom snurrar runt eller nåt så känns det helmysko, det känns typ som om hela magen ska vända sig ut och in haha.
Fast jag hoppas att dom inte vänder sig, snurra runt får dom göra men inte ändra läge så att huvudet inte är nedåt på bebis 1, please bebisar ligg kvar så mamma slipper kejsarsnitt :)


Sen ska vi hem en stund, vänta tills mamma slutat jobbet, sen handla & sen mvc vid 15 tiden..
är lite nervös faktiskt, har mått lite konstigt några dagar och tankarna snurrar ju,
tänk om det är på gång? Eller tänk om det är typ havandeskapsförgiftning på gång?
Det fick jag ju när jag väntade Hugo men som tur var så kom värkarna igång precis dagen innan den inplanerade igångsättningen.
Det är större risk med allt när man väntar tvillingar så man blir rätt nojjig ibland.
Ja vi får se, hon ska iaf få undersöka om nåt har ändrats där nere,
så jag vet.. har inget ändrats så kan jag känna mig lugn ett tag till :)
Annars går man bara och funderar och funderar på vad som sker..




Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja det är riktigt skoj att göra om :)

Men som sagt,när man är höggravid blir man

bra slut efteråt haha :D



Hur mår du & magen då? :)

Bara bra hoppas jag?

När var det ni hade BF?.



Kram Kram

2010-06-15 @ 13:10:05
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja jag kan tänka mig det :/

Det är jobbigt när det är så tungt :S



Hihi ja jusste :D

Vi hade samma dag ja ;)

Spännande :D



Men era småttingar kan väl komma när som?

Altså jag menar det är väl ganska

vanligt att tvillingar kommer tidigare? :)



Kram

2010-06-15 @ 15:09:09
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback