Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bebisar v.19 (18+6).


Bebis 1.
Ligger längst fram & är lite lite större, en riktig buse som sparkar massor på lillebrorsan som ligger mer bakom.


Bebis 2.
Moderkakan ligger i framvägg & bebis ligger lite bakom,
så det var lite svårare att se & få en tydlig bild.
Den är lite mindre än ettan, men bara nån millimeter så det var ingen fara.
Det kan den ta igen eller så blir den helt enkelt lite mindre än brorsan.
Men hon tyckte då att snoppen & pungen syntes tydligt på den hehe,
och av vad hon trodde så är det enäggs.. och bebis 1 trodde hon också att det var en snopp på fast det syntes inte lika bra.
Dom lever rullan där inne, puffas på varandra genom skiljeväggen,
vi såg händerna jättebra på bebis 1, och fingrarna :)
Jättehäftigt!
Och ansiktet :)
Helt otroligt vad man kan se egentligen..

jag längtar redan till nästa ultraljud!
Man går på UL ungefär varje månad, och mellan gångerna MVC.


Idag gick jag in i v.20 (19+0), tyckte nyss jag var i v.14,, tiden går så fort.
Jag spyr fortfarande och mår illa.. men nu har jag typ vant mig vid att leva så och jag kan hantera det,,

jag är iallafall mycket piggare och det är skönt!!

 

Magen har växt ännu mer,, ska ta en bild nån dag.

Nu måste jag se på Grey´s.
Tyckte ni desperate housewives var bra igår?
jag tyckte faktiskt inte det,, hoppas nästa avsnitt är bättre.

Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Fy fan vad myyysigt :D

2010-03-03 @ 21:47:41
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: birgitta

det är så roligt o spännande...jag väntar nog mer än du =)

2010-03-04 @ 13:08:26

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback