Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bilder från dagen.


Hugo kollar in morbror Adde´s folkracebil som håller på att fixas till :)
Gud va Hugo kommer gilla att gå på folkrace! Vi var dit när han var nästan 1 år, och redan då var han såå faschinerad, nu kommer han ju bli helt överlycklig av alla bilar överallt, ska dit 1 maj eller va de va :)



Hugo & mormor tittar på traktorn :)


Hugo & min kära mor :)


Hugo lekte lite med sina bilar & grejer som är hos mojmoj.

Jag bara älskar mammas vaxduk, haha.
Blommor & färger är min grej , måste köpa en sån duk jag med :)



Just nu tittar jag på Top model & käkar godis & fetar mig ;)
Kan lova att jag känner mig som en val ibland, speciellt när jag ska vända mig på nätterna,
får verkligen lov att ta i och vända mig försiktigt annars får jag ont i magen. :p


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

svar:

Ja det tkr jag med..men J gillar inte namnet, ska vi se om jag lyckas övertala honom på något vis x) haha..



Men vare inte eran läkare osäker om h'n såg 2 snoppar :P?

och sedan så är inte ul 100 % heller sägs det :)

2010-03-29 @ 23:45:29
URL: http://mammah.bloggplatsen.se/
Postat av: Emilia

haha ja det har vi kansek anat ;) vilka supersöta bilder :)

2010-03-30 @ 15:08:14
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback