Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blöö.

säger Hugo när det är blött ute,,

åh vad dagen vart jobbig..
tappade all inspiration till att göra nånting..
känner inte för att va hemma hela dagen, men ändå inte att träffa nån..
känner inte för att fixa här hemma, eller att ens gå utanför dörren..
jag vet inte vad vi ska hitta på.

Är så tråkigt när man inte vill nånting.


Hugo är iaf hemma och fipplar och har sig med nån grej & han sjunger så sött.
Min lilla gopojke <3

Föresten det går tydligen skabb & schalakansfeber på dagis..
fast inte på vår avdelning, dom har inte sagt nåt om det, det står bara på tavlan att det finns i huset.
Men jag tror då att Hugo är vaccinerad mot s-feber, det är till och med jag.
Det går så mycket skit hela tiden överallt så man kan inte va säker nånstans.
Gäller väl bara att hålla tummarna.



Vart f*n är solen? Behöver lite ljus så man blir lite glad igen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej tjejen!



tack för dina ord..

ska försöka ta till mig av allt :) men just nu känns de ganska hopplöst.. faktiskt!

men ja, en vacker dag så går det över..

hoppas att din/eran dag blir bra med, vädret gör ju inte en toppensugen heller..

men snart är det påsk iaf, mysa lite och kanske lite finväder.. hade inte vart helt fel!



hur ser man om det finns skabb då?

usch vad drygt att allt ska gå hela tiden :/

2010-03-30 @ 13:39:45
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ammie

Hej gumman!

jaa nu har mamsen flyttat o bor mitt emot mig på andra sidan vägen :D heelt underbart att ha henne nära med tanke på mina grannar du vet. känner mig lite mer trygg nu!

jaaa jag hoppas verkligen att vi ses imorn:)

jag kan även se att solen tittar fram lite då å då nu ;) detta blir bra ska du se...



Puss gumman min!

2010-03-30 @ 15:50:12
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback