Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=D

Dagen har faktiskt varit bra ändå fast jag mått så konstigt & stressat så mycket.
Men det beror nog på besöken ;)
min kära familj (nästan allihopa kom faktiskt) och kusin Linda, Rasmus & lilla Elias :)
Tack för att ni kom & tack för alla fina & bra presenter!

Har bland annat fått ett fotbad, parfym, ljushållare med dekorationsstenar (två st olika),
pengar som jag ska köpa mammabyxor för :D , jättefin bukett med blommor, en annan blomma, lotter osv :)

Jag har ju knappt önskat mig nåt, och jag hatar att få saker, tycker det känns så dumt att ta emot av andra,, jag är en sån som hellre vill ge än att få själv.
Men jag tycker om alltihopa som jag har fått :D
Så tack!! :)

Hugo har haft superduperroligt kan jag lova!
Massa folk här & Elias börjar bli så stor så dom kan nästan leka lite tillsammans :)
Hugo tycker att Elias är en bebis hehe, fast Elias fyller 1 år om en månad typ. men tänk vad roligt dom kan ha sen! :)
Hugo är så söt när nån kommer, han tycker om alla i min familj så mycket och när vi säger t.ex. nu kommer mormor, Adde, Mattias eller moster så springer han i full fart till dörren och står och kikar ut genom fönstret och typ skrattar tills dom kommit in :)

Han somnade gott för en halvtimme sen.


Nu har Ronny gått till affären och köpt chips ;)
Så nu ska vi ha fredagsmys en stund sen ska jag sova för jag är såå trött.

Hoppas det är bra med alla där ute :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så mkt för gissningen :)

dock lite optimistisk med vikten, hihi..

men vi får se vad som dyker upp :)

hoppas att du hade en bra födelsedag med!

2010-03-13 @ 08:23:36
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback