Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Har haft en jättebra dag idag :)
Jag & Marit har pratat så mycket om allt mellan himmel & jord.
Skönt att ha en som man faktiskt kan prata om allt med!
Var ner på stan en sväng också men Hugo var lite olydig och ville inte följa dit vi gick så han lade sig ner på backen hela tiden.. han har sina humörsvängningar han också ;p
Så vi åkte hem sen..
Jag orkar liksom inte stå och tjafsa hehe, och jag får ju inte bära han så då blir det lite jobbigt ibland,, lugnare att ta med vagnen om han ska med i affärer.


Vi åkte iaf hem och mamma & syrran kom en sväng..
vi har pratat massa förlossning idag, men det är roligt tycker jag :)
Fattar inte varför folk berättar så mycket skräckhistorier om förlossningar till såna som ska få barn för första gången,, dom blir ju livrädda & nervösa.
Jag kan iaf lugna lite med att berätta min förlossningshistoria som inte är så hemsk alls,
allt gick så bra för mig.. vet att folk brukar skrämma upp gravida med hur mycket man kan spricka,
men va fan, spricker gör man ju när man krystar när man inte ska krysta..
jag fick sy två ynka stygn och jag vet att jag tryckte på när jag inte skulle och det gjorde inte ens ont åt mig. Är man lugn & lyssnar på sköterskorna & krystar när kroppen är med så går allt jättebra.

Säger jag , haha, jag är inget proffs men man behöver ändå inte skrämma upp stackars förstföderskor med sina historier om det kanske gått lite snett..


Nu ska jag se på tv sen sova.
Får se om jag orkar se Grey´s, men det kan jag göra i sängen så jag kan halvsova i reklamen :p

Hörs imorgon!
Då ska jag & Marit baka massa fika tills på fredag, skoj att ha sällskap :D

Puss
 



Kommentarer
Postat av: patrik

Hej,



Jag hittade inga kontaktuppgifter till dig så jag testar här.



Din blogg är väldigt fin, man ser att du lägger ner tid och energi på den. Jag tänkte höra om du skulle vara intresserad av att tjäna lite pengar på din blogg, samt om du skulle vilja få fler läsare.



Skicka ett mail så berättar vi mer. Är du inte intresserad så tackar vi för oss och önskar dig lycka till med din blogg.



Vänligast,

Patrik

2010-03-11 @ 09:38:29
URL: http://www.bloggpeng.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback