Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

Ronny kom hem från jobbet så jag fick vila lite innan vi skulle åka..

var helt gungig i bollen..

Vi var iaf på MVC och allt var bra, hjärtljuden hördes bra & dom är rätt livliga där inne kan jag säga ;)

Hon trodde att anledningen till att jag mått såhär den sista veckan INTE beror på graviditeten,

utan antagligen en förkylning av nåt slag som satt sig I kroppen istället för typ snuva eller såna "ytliga" tecken.

På Måndag har vi tid till spec.mödravården för att träffa en läkare som ska kolla allt och göra ultraljud.
Det blir koll rätt ofta, typ varannan vecka. Men det känns skönt, när man är gravid med ett barn går det så lång tid mellan kollerna så det bara är jobbigt att vänta :p


Igår såg jag på nåt förlossningsprogram en bebis som föddes i v.24,, hon var sååå liten, vägde ca 480 gram.
Helt otroligt att dom kan överleva så tidigt!
Tänk vad världen är magisk ibland.
Har lite svårt att tänka mig att jag har två st i nästan den storleken i magen.
Fast dom ligger ju ihopkrumpna , men det är inte så konstigt att sparkarna är så jäkla tydliga och att jag mår konstigt ibland, tänk var trångt det är där inne bland barn, alla organ & mat & vatten & blabla :p


Vi tog magbild idag också, lite dålig kanske men ska ta en bättre när jag orkar..


v.22


Sen efter mvc for vi ner på stan en sväng, in på onoff & köpte färg till min kära skrivare så nu kan jag skriva ut massa roliga kort igen :) Tack svärmor för presentkortet! :)
Sen H&M, köpte ny mascara..

Sen åkte vi till Orsa en sväng & sedan in till Maxi och handlade massa..

När vi kom hem gick jag och lade mig och sov i två timmar :)

Nu ska jag äta lite chips faktiskt :)
Hej hej.



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh synd att ni inte kom och hälsade på. Hade ju varit så roligt! / Lindajansson<3

2010-03-19 @ 22:50:36

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback