Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag 12/3-10.

God morgon!
Hugo var så snäll och sov ända till 7.30 idag, en liten stund mer än vanligt :)
Sen när jag tittade på mobilen hade jag fått massa grattis-sms, tack tack :)
Ja idag fyller jag år,, 24 år..
ett år kvar sen 25 och då närmar man sig 30, vilket ger mig lite ångest..
jag har iaf skaffat barn och blivit vuxen, men det är så mycket mer jag vill hinna göra..
men men på 6 år hinner man göra mycket :p


Idag ska jag & Hugo städa lite, sen får vi besök.
Det som är positivt med att fylla år är att man träffar många nära & kära :)


Kommentarer
Postat av: birgitta

Ett stort GRATTIS O EN VARM KRAM...önskar dig en trevlig dag gumman.hälsningar från Birgitta i Småland..

2010-03-12 @ 09:01:23

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback