Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

Eller? Känner mig helt dagvild, det känns som Lördag idag.
Solen lyser stark, det är 15 plus på framsidan vid termometern :P
Men tror det är typ -10 eller nåt annars.
Imorse när vi gick upp var det iaf -21.

Det som är negativt med denna lägenheten är att solen ligger på framsidan på dagen och baksidan på dagen. V-rummet är på framsidan & sovrummen på baksidan..
så i sommar kommer det va dö-varmt här i v-rummet och jättevarmt på eftermiddagen/kvällen i sovrummen..
tur att vi har fläktar :P

Ronny & Hugo gick till Färnäs. Jag plockar & grejar här hemma.. skönt att va ensam lite,
att kunna packa upp utan att behöva kolla vad Hugo har hittat hela tiden.
Sakerna ligger ju överallt så han kan få tag på sånt som han inte ska få tag på..


Ska börja plocka upp alla mina kläder & fixa i klädkammaren..
skönt med en stor garderob, en liten walk-in typ ;P


Sen i eftermiddag ska vi på 50 års kalas/fest för pappa som fyller 50 år idag.
Ska blir lite kul att träffa lite släktingar på den sidan faktiskt,
man träffar dom aldrig. Lite synd tycker jag.


Allt bra med er då? Ska ni göra nåt kul idag?

Puss & Hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback