Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Handla bebisgrejer..

Nu kanske vi borde börja tänka på att köpa lite bebissaker.
Har bara köpt 2 bodies hittills.
Vagn är fixad, tur man har lite kontakter :)

Vi behöver en till bilbarnstol, någon som har en att sälja? Den ska inte va krockad, såklart.
Vi har ju Hugos gamla men behöver en till..

hmm vad är det mer man behöver??
har endel efter Hugo men kläder ska allt köpas, Hugos är Hugos och bebisarna ska få egna.

En till babysitter behöver vi men det fixar vi sen. och barnstol till köket..

jag minns inte riktigt vad man behöver i början..
är ju ett tag kvar men jag funderade bara lite.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Ja det skiljer ju bara några dar mellan oss...

Tycker det är ganska lugnt i magen faktiskt, ibland får jag nån kick men inte så ofta. Nångång ibland är ca 5-10 ggr per dag kanske. Har varit till barnmorksa en gång för att kolla och det var bara 1 vecka efter första ultraljudet och då lyssna hon efter hjärtan på barnen bara. Nu ska jag in på nästa på torsdag igen så ska bli väldigt spännande att se hur de växt. För magen har ialla fall växt sen sist vill jag påstå. Sover dåligt gör jag, kissar några ggr. Vänder från ena sidan till andra 20 ggr per natt känns det som. Skulle vilja ligga på rygg men gör ont sen klämmer de på kroppspulsådern så jag får inge syra/blod och blir svimfärdig då. Man saknar att kunna ligga på mage!

Tycker denna grav är bara jobbig, har för mig det inte var nå problem när jag vänta Nattis. Men det för nå gott med sig ialla fall :)

2010-03-13 @ 20:58:02
URL: http://eleonorljusterang.blogg.se/
Postat av: Ellie

Satt och kolla på melodifestivalen och såg rörelser på magen :) Häftigt :)

2010-03-13 @ 22:02:57
Postat av: Anonym

Vi har en babysitter om ni vill köpa? :D <3

2010-03-14 @ 11:07:20
Postat av: Matilda

Jag har hört med mamma om tvillingvagn, fast det är en vagn när dom är lite äldre för det är en sittvagn, ena går att lägga ner för en bebis men:) dom skulle titta så dom inte slängt den men finns den kvar så fick ni den om ni var intresserade:) kram

2010-03-14 @ 18:03:48
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se
Postat av: Nanne

Hejsan!

Jag har massor efter Jerry. Två sånna där lekmobiler? att ha på golvet, bilbarnsstol för nyfödd, en sittvagn, liggvagn med massa tillbehör,babyleksaker åkpåse, spjälsäng med madrass, m.m. Tror jag har två matstolar också.Ja, jag har en hel del när jag börjar tänka efter. Du får ge vad du vill, för det du vill ha/behöver. Du kan ju komma och kika nån dag.

Kram

2010-03-15 @ 17:12:37
URL: http://louko.net

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback