Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi :)

Ja, vad ska jag säga? :)
Många har kommenterat väldigt bra kommentarer efter förra inlägget,
jag börjar liksom tänka på rätt sätt igen, på rätt bana liksom.
TACK!
Det behövde jag, ibland behöver man höra saker & ting från andra för att se det hela på ett annat sätt.

Det med att pojkar kan va lugnare än tjejer, det stämmer nog kom jag på.
Mamma har alltid haft mer problem med mig & syrran än med brorsorna :P
Men varför ska folk då säga att "åh vad fullt upp ni kommer få med bråkiga pojkar" typ..?
Äh dom vet kanske ingenting, och bara antar att det är värre med pojkar.
Hugo har iaf varit jättelugn & snäll hela tiden tills nu när han kommit in i trotsåldern.
Bråkiga är väl alla barn, men det hör ju till livet..

Jag känner iaf att jag mår bättre, det var välbehövligt att skriva förra inlägget och få sätta ord på allt, och all respons jag fick från er var jätteskönt att läsa,
jag känner mig mer positiv till vad som väntar nu faktiskt.

Alla som bara trycker ner och säger massa negativt ska jag nog strunta i, det dom säger och det katten skiter tänker jag lägga i samma låda ;P

Men som du skrev Marit, just nu fastnar allt det som är känslosamt rätt lätt i tankarna,
men jag ska försöka stänga av när det handlar om nåt jobbigt, orkar inte med sånt nu,
måste ladda energi tills bebisarna ska komma.
Jag vill gärna träffas! Imorgon kan jag dock inte :(
Men tisdag kanske?






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tånårstjejjer är nog inte det roligaste det heller, men barn blir lite som man gör dom =)

2010-03-07 @ 17:16:36
Postat av: marlene

det där fixar ni gumman=) huvudsaken är att barnen mår bra å har det bra å det kommer dom ha hos er:)



strunta i allt negativt som folk säger, visst att ni kommer å ha fullt upp men det kommer juh vara värt det:D



finns inget underbarare än barn å så är det bara:D



kram på ddig

2010-03-07 @ 20:35:56
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Nanne

Mina 5 barn har varit helt olika varann (tre pojkar och två flickor). Olika "jobbiga".

Kram

2010-03-08 @ 17:53:05
URL: http://louko.net

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback