Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hugo the busunge :)

 

Hugo satte upp en tavla idag :) Han är så fixig av sig, precis som sin far, han skruvade i en skruv i hålet som redan var i väggen, sen hängde han den där och den hängde kvar ;)



"mamma mamma" ropade han, då gick jag och titta och då hade han satt sig här :p
i tvillingvagnen som är isärplockad än så länge, och sittdelen ligger snett i liggdelen och där försökte han sitta :p




Sen gjorde jag en äppelpaj med vaniljvisp. Gott gott :)


 
 
:)


Nu ska jag sova, natti natti.


Kommentarer
Postat av: marit

hehe gulliga bilder :)

Synd att jag inte var med i bakandet, för de såg ju jäkligt gött ut ;)



Kramar

2010-03-28 @ 22:12:25
URL: http://[email protected]

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback