Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Japp..

Svar till Dessa:
Isåfall blir det väl ambulans.. inte svårare än så :P
dom kommer ju inte komma ut på 10 min liksom, så vi hinner nog dit..
är det inte brådskande så får väl nån av våra mammor skjutsa,
men det kan ju också bli planerat kejsarsnitt..
Det märks..


Har fått internet hemma nu iaf..
ska snart lägga Hugo..
har ingen lust att skriva egentligen, känner mig bara irriterad & less på allt idag..


Ont har jag, jävla ischas,, får väl börja gå hos sjukgymnasten men ORKA .

Har nog gjort slut på min energi, måste ladda upp på nåt sätt,,
men hur?
Jag borde ju vara jätteglad, jag har min älskade son & väntar två bebisar till.
Men det är så mycket annat som tynger,,

Nog är jag glad, har bara lite svårt att känna dom känslorna idag.
Hoppas att morgondagen blir lite bättre.







Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback