Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite bättre trots allt.

Jodå dagen blev rätt okej ändå.
Började diska och blev på städhumör när jag såg hur diskberget minskade :p
Jag hatar att diska nu för tiden, magen blir så blöt & kall.
Längtar verkligen tills vi får hit diskmaskinen! :)


Försökte ta en bild men har nog fel tröja på mig,
haha men ni ska se, får världens blöta fläck på halva magen trots att jag försöker att diska utan att skvätta vatten :p



Fick en liten överaskning i brevlådan också :)
För ett tag sen fick jag ett mail från veckorevyn där dom undrade vad jag hade för adress.
jaha, tänkte jag.. gav dom den iaf och fick idag hem denna :)
Alltid skoj med sånt!!
Passade väldigt bra eftersom det inte var nåt Desperate Housewives på tvn ikväll ;)


 

Så jag gjorde fotbad, pedikyr & målade alla 20 naglarna medans jag hade VR att läsa :p



Jag & Hugo har även gjort muffins idag. Världens godaste, inte sådär torra som vissa kan va, utan lite geggiga inuti :)
Han ska alltid va med i köket och greja och han tycker det är jättekul att baka och hjälpa mig med allt :)


Det var allt för tillfället, Ronny åkte hem tidigare från jobbet idag pga svetsblänk i ögonen,,
så då kan jag sova i tid ikväll :)
jag måste verkligen ha mina rutiner på kvällen, går och lägger mig runt 21-22 och vaknar 06-07 helt automatiskt, så ibland är det lite jobbigt när man ska försöka somna om om Hugo fortfarande sover, man blir ännu tröttare om man drar ut på det,, men vad ska jag upp så tidigt och göra om Hugo inte är vaken?.. :p

Jaja, ha en bra kväll!
Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

svar:

så ska jag med göra denna gång :D haha..



Jodå jag mår bra men just nu mår jag lite illa och är sjukt trött..hur är det själv då? :P

2010-03-30 @ 23:10:17
URL: http://mammah.bloggplatsen.se/
Postat av: JENNIE ♥

SVAR; Det är superbra med mig ! ♥

Vad ska du hitta på för skoj imorgon? :)

2010-03-31 @ 00:07:19
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: jessica olsson

Man såg att du va blöt på magen. Kan förstå om du längtar efter diskmaskin. Får jag låna den sen :P

Va skönt att unna sig fotbad och pedikyr.

Hur många veckor har du gått nu?

Kram

2010-03-31 @ 09:15:03
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback