Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite gamla bilder :)

Hittade en skiva med bilder på, sånt är alltid så roligt :)


Marlene titta här :)
Det var några år sedan hehe.



Tic & Svartis,, så små dom var då.
Det här var nog 2006 eller början av 2007, innan jag vart gravid med Hugo iaf och det vart jag i slutet av januari 07..



Tic & Ludde :)



Svippen :)



November 06..



Systeryster & jag :)



Ronny & jag!


Finns massa mer bilder men nu måste jag laga mat :)

Kommentarer
Postat av: marlene

haha usch vilken bild;) du ser fin ut men jag ser juh lite småsliten ut;) hoppas du fick en bra födelsedag=) kram

2010-03-13 @ 18:22:28
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vi fick reda på könen vid första ultraljudet.

Två pojkar :)

Har jag gått upp i vikt!

OM!!! Jag har, typ 10 kg.

Har också mått illa men istället för att spy har jag ätit för att få bort illamåendet. (Rökare är jag med och det har jag slutat med så mycket av vikten beror nog på det med). Men nu har vikten stått still ett tag och hoppas att den gör det för det är väldigt tungt och orkar inte jobba för att jag får problem med ben, fötter och rygg.

2010-03-13 @ 19:48:21
URL: http://eleonorljusterang.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback