Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag & ny vecka.

Igår kväll vaknade Hugo och var helt hysterisk, tror han hade en mardröm.
Stackarn, sådär brukar han inte bli, han sprang upp till oss och glömde ta med sig kudden, sen när han var uppe så grät han & letade kudden, sötnosen..
Ronny hämtade den och då vart han glad :)
Men det tog ett tag innan han lugnade ner sig så han fick sova i vår säng inatt, annars hade vi aldrig fått sova..

Ronny jobbar morgon denna vecka igen, sen nästa vecka är det kvälls veckan igen.. tråååkigt..
hatar dom veckorna.. fast det är bara 3 dagar eftersom han är ledig på skärtorsdagen & långfredagen. jag får väl försöka få hit lite kvälls-sällskap kanske :)
Marit kanske? :)
Är inte så många som kan umgås vilken tid som helst, nästan alla jag känner har egna barn som ska sova osv :)


Idag mår jag rätt bra iaf!! Ska till spec.mödravården idag och kolla läget,
lite nervöst, är första gången vi ska dit så jag vet inte riktigt vad dom kollar förutom ultraljudet.
ska bli skönt att få veta hur dom mår, men det är alltid nervöst × 2 ..
Det sparkas jättemycket i magen, men jag vet ju inte vilken av dom det är, men dom mådde bra i Fredags iaf så :)

Nu ska jag leka med Hugo!
Hej hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback