Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Melodifestivalen.

Har vi nyss tittat på,, visste inte att det var final idag haha, har inte sett det en enda gång i år :p
Fel låt vann såklart, som vanligt.
Jag är inte som alla andra , tycker nästan alla låtar suger.
Salem är bra, men efter att ha lyssnat på Mix Megapol en dag så är den uttjatad..
Jag tröttnar för fort tyvärr..

Men men alla kan inte ha samma smak ;P


Ska snart sova tror jag.. börjar bli lite jobbigt när jag ska vända mig på natten ibland,
det gör ont , men känns som träningsvärk..
inatt hade jag sådär ont som jag hade förut också.. känns som världens magknip som går i omgångar,, nästan som värkar..
men det går över sen och då somnar jag om ..
varför blir det så? kan väl inte ha förvärkar redan? Om det är det så varför blir det bara väldigt sällan en stund mitt i natten? kanske beror på hur mycket stress det varit dagarna innan?..
jaja,, ska till BM på onsdag så får fråga lite då.
Ska få höra hjärtljuden igen, så mysigt :)
Annars så rullar allt på, dom sparkas som sjutton där inne,

igår syntes det utanpå magen också, ganska coolt att det redan märks av på det sättet,

det gjorde det inte med Hugo såhär tidigt har jag för mig.

Har tittat på bebiskläder på tradera,, vet inte vad vi ska ha för söta kläder denna gång,

Barbapapa, I drömmarnas trädgård & Cars är ju liksom Hugo´s favoriter.

Men vad finns det mer?
Mumin är inte så speciellt sött tycker jag, tycker dom mest är läskiga haha.

Nalle Puh är så vanligt..

Får kika runt lite så man får lite tips :)

 


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag är i Göteborg just nu men åker nog hem över sommaren sen igen :)

2010-03-13 @ 23:51:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: johanna

jag är allergisk mot alla dessa disneyfigurer och allt vad det är, jag kan starkt rekommendera molo novastar & villervalla

2010-03-14 @ 09:28:08
URL: http://jas0n.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback