Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

no line.

Kommer som vanligt inte på nå bra rubriker :P

Hugo vart sämre förut, han somnade och sov i nästan 2 timmar, sen tog vi en promenad till Willys, fick lov att handla..
frisk luft är ju bra och han hade ingen hög feber.
Sen när vi kom hem så var han vips jättepigg & busig som vanligt :)

Märks väl hur han mår sen, men han har ju bra immunförsvar så han är nästan aldrig sjuk och blir han det så går det över på typ en dag.
Ganska skönt :)
Bara för att jag skrev sådär så blir han säkert jättesjuk,.. hmm..
Nej det får vi hoppas att han inte blir!


Ikväll ska vi se på tv eller film & käka chips & godis :)

Kom precis på att jag behöver mer vitaminer, apoteket har väl inte öppet på en lördag(imorgon)?
edit: alltså här i noret i mora, har för mig att dom inte har öppet alls på helger. tar mig ju inte ner på stan så..
Fast det kanske inte händer nåt om jag inte tar en tablett en dag??

jaja,, svammel svammel :)

hej.

Kommentarer
Postat av: J

Blir väl så när man skriver ut att man är gravid! ;)

Enligt bm är jag i v15 nu, men jag har ingen koll. Så längtar såå till UL så jag får ett datum att gå efter ..

2010-03-26 @ 18:51:40
URL: http://jessiie.bloggagratis.se
Postat av: Ellie

Nog tror jag apoteket har öppet på lördag förmiddag. Så är det i alla fall här i Orsa.

2010-03-26 @ 18:52:02

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback