Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Vet ni vad, idag är det sol ute!
Och bara för det så är jag sådär yr igen..
så typiskt. Man blir så glad när det är sol & man får en annan energi,
men om jag ska må sådär så kan jag inte göra nånting :(
Gud vad jag saknar att va människa igen,, att må bra..
den här graviditeten har varit grymt jobbig och mycket jobbigare än när jag väntade Hugo,
ska jag ha fler barn efter detta så ska det va om några år så jag orkar va gravid igen.
Även fast det är underbart & mysigt att va gravid så kan det va jävla jobbigt också.

Men jag är iaf glad att allt ändå har gått så bra hittills, bebisarna mår bra och det är det viktigaste :)
Är i v.24 idag.


Skulle få besök av min kära Ammie i eftermiddag, men jag måste se hur jag mår då,
mår jag såhär så är det inge kul att försöka umgås. Är så trist att jag inte kan planera så mycket, jag vet aldrig hur jag mår nästa dag.


Har iaf lämnat Hugo på dagis så han får leka & ha roligt några timmar,

men han va riktigt sur på vägen dit :P

Han fick inte ta med sig sina hjärtan.. han har blivit jättefaschinerad av hjärtan & färnor (stjärnor),

så fort han ser såna så ska han greja med dom, om vi sitter och ritar så ska jag rita massa hjärtan & stjärnor åt han :) Han är så go min lilla älskling :)


Ett av hjärtana, han går och hänger dom på dörrhandtagen :p
Det är egentligen julpynt, som råkade komma fram i flytten..
så han får väl leka med dom då eftersom han tycker om dom :)


Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Mysigt :) Allt bra med dig och familj annars?

Har ni funderat ut namn?

Visst var det 2 pojkar i magen :) ?

2010-03-31 @ 09:29:43
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Linda Olsson

Tack tack! :) Ja, jag tål inte röra, så går o plockar här hemma hela dagarna. :P En skada antar jag, hade ju varit skönt om man bara kunde lägga sig ner o strunta i städning ibland också. ;D



Allt bra med dig o bebisarna?



Kram

2010-03-31 @ 09:43:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: jessica olsson

Aj! skinkan å allt! Attans jag som har en sån sprutskräck :S

Hahaha såg att jag glömde skriva att det är en bilbälte :P Inte så konstigt om man inte fröstod vad det är :P

Ja det där med namn är ju så svårt. Som du säger att det är inte säkert att de kommer ut och passar till namnet man valt.

Vi har funderat lite på namn, Lilly om det är en flicka och Noah eller John Cash istället för Johnny Cash Jag vill helst att den ska heta bara cash =)



Men man hinner ändra sig under vägen, och jag vågar inte tänka allt för mycket än på det för man vet aldrig vad som kan hända på vägen! Skrämmande egentligen!

2010-03-31 @ 10:08:26
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Hmm.. ja man får väl hålla ögonen öppna kanske.. Ja idag skiner det lite sol iaf, underbart :)

Kramar!!

2010-03-31 @ 10:19:32
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

svar:

Ah..vad har dom för märken? :)

Hoppas att yrandet går över snart :)

2010-03-31 @ 10:47:35
URL: http://mammah.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Tack så mycket!! :) Hoppas du får en bra dag!

2010-03-31 @ 12:05:54
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Skönt att det är bra! Trots yrsel...

Jag mår lite bättre nu, har mått skit rent ut sagt. Men det är det ju värt! :D

Ja, snart är han här! Så himla mysigt! :)



Kramar

2010-03-31 @ 12:14:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback