Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag idag.

God morgon!
Dagen igår slutade med världens feber & värk i hela kroppen..
Så det var bara att lägga sig och vila.. bra timing iaf eftersom Hugo inte var hemma så jag faktiskt kunde vila. Och skönt var det, att bara ligga i sängen och glo på tv och inte behöva bry mig om nåt annat för en stund.

Jag hatar verkligen att ha feber & ont i kroppen, jag är hellre sådär snor-förkyld..
Men efter några alvedon och en natts sömn så mår jag lite bättre.

Hugo kommer hem i eftermiddag nån gång.
Jag har saknat han massor, men det har faktiskt varit skönt att inte tänka på ansvaret för en stund.

Jag skulle ju till MVC idag, men barnmorskan ringde igår och frågade hur jag mådde, med tanke på att jag var dit i måndags..
Och eftersom alla prover var bra så tyckte hon att jag kan komma på Fredag istället.
Att jag har mått så dåligt dom senaste dagarna beror nog på en vanlig förkylning/influensa eller nåt..

Så nu börjar jag se det positivt igen, jag kanske slipper va svimfärdig och helt jäkla svag i flera månader till (om det har berott på en förkylning dvs) , wihoo. :)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback