Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Proppmätt.

Som vanligt, blir mätt på ingenting..
det kan ju inte finnas mycket plats för magsäcken när det ligger två bebisar i magen haha.
Undrar hur sjutton det är då när man väntar trillingar eller fler?? :p

Idag blev det fiskgratäng, så gott! Fast jag råkade krydda lite för mycket.
Jag tyckte om fisk mycket innan jag blev gravid, nu är det ännu godare, jag skulle kunna äta fisk varje dag :) Kött däremot äter vi typ aldrig. Köttfärs eller korv ibland bara.
Men fisk är nyttigt så det gör inte mig nåt om det blir ofta :)


Hugo hade haft det jättebra hos sin farmor, kusinen Liam hade varit där och dom hade busat massor, sen hade Hugo somnat redan kl 19 och sov till 8.
Bra att han får komma hemifrån utan oss ibland, det kan behövas ibland.
Han är inte ett dugg blyg, har inte varit det heller och det är skönt.
Han har haft perioder då han har varit väldigt mammig , men det är inte så konstigt när det har varit jag som har varit mammaledig och Ronny har jobbat. Men han är alltid lika glad av att se sin pappa också såklart :D


Nu ska jag pussa på världens sötaste Hugo!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback