Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så jävla less..

.. på alla bitterfittor där ute som går och snackar & pratar om hur fan vi/jag ska klara av att ha tvillingar & ett barn redan.
Ja, vad fan tror ni?
Jag frågar mig själv det väldigt ofta. Det är självklart att det kommer bli skitjobbigt & ovant när hela ens "vanliga" liv ändras, men man lär sig ju hantera det, som med allt annat här i livet.
Varför skulle inte vi klara av det? Vi har liksom inget val än att klara av det, det är ens barn det handlar om, då gör man väl vad som helst även om det är jättejobbigt!

Inte undra på att man tvivlar på vad man klarar av ibland när folk bara gnäller & inte kan ge en uppmuntrande, stödjande tanke istället!

Vad ska jag göra då? Jag kan inte direkt ta bort ett barn, jag valde inte att få tvillingar.

Så sluta att snacka så jävla mycket, speciellt om ni inte känner mig/oss och vet vad vi klarar av och inte klarar av.


Men jag antar att det bara är avundsjukan som talar!


Kommentarer
Postat av: k

Bry dig inte om vad dom säger.

Jag tror helt och fullt på ER.

Och önskar ER bara STORT lycka till.



Kram



Kerstin

2010-03-26 @ 15:27:16

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback