Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Smink!

Tittade nyss på Rachael Ray,, dom gav massa smink-tips.
Gud vad sugen jag blev på att shoppa nytt smink!
Har inte brytt mig om sånt på jättelänge.
Det enda jag har brytt mig om är mascara, foundation & ögonskugga.

Jag var roligare förr, då hade jag massa olika grejer och testade nytt hela tiden.
Lösögonfransar hade jag på mig jätteofta.
Man tittar på kort och saknar en viss tid då man lade ner mer energi på sitt utseende.

Kanske borde köpa hem lite mer grejer?..
Fast det känns ju lite onödigt att göra sig fin och gå till dagis typ,
eller ha på lösögonfransar en vanlig hemmadag..

Antar att det lätt blir så när man blir förälder och får så mycket annat att tänka på,
så mycket annat att göra och mindre ork att lägga på sig själv.


Vad kan man köpa för roligt? Har ingen koll längre..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback