Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag idag.

Och det snöar som f*n! USCH & BLÄ.
Imorgon skulle det bli sol igen så får hoppas att det smälter bort snart!

Igår såg jag på 2012, har inte vågat se den förut haha, tycker såna där filmer är väldigt spännande & bra men jag får så jobbiga tankar efteråt, jag blir så nojjig för ingenting :p
Folk säger att den är jättedålig om man inte ser den på bio, pga ljudet..
men tittar man på t.ex. datorn med bra hörlurar så låter det rätt bra ändå :)
Jag tyckte den var jättebra iaf.




Läste på texttv precis nåt om mord i Örebro,
fyy då, bara det inte hänt nåt med Anki eller hennes vänner?!
Hon skulle nog komma hit till Mora nästa helg?
Får se om vi hinner ses då. :)

Nu ska jag ta en halsbrännetablett, sen invänta lillebror Mattias & Matilda som skulle komma hit med en hylla :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback