Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag...

Först, du som skrev att ni har en babysitter om vi vill köpa, du var anonym så hur ska jag kunna veta vem du är? :p



Annars då, Hugo sov till 8.30 idag med, skönt det..
har fixat lite i lilla rummet, där tvillingarnas rum ska vara, där vi har slängt in alla resterande kartonger hehe.. sånt där småkrafs som ska tas upp eller bara kollas igenom..
måste köpa en hylla att ha lite saker i men det får bli sen när vi har råd..
Ska köpa vitrinskåp också men det får bli sen det med..
Vi slängde ju ut min hylla som vi hade förut, för att Ronny tyckte det..
men vart fan ska vi göra av alla saker som var i då? Det tänker han inte på,, karlar..
Det är liksom saker som inte kan stå i förråden, som jag vill ha i närheten och massa glas som stod i glas skåpet..
Men men..


Ska väl fortsätta fixa, skriver mer sen.

Hej hej.



Kommentarer
Postat av: LINDA JANSSON

Jag skrev och jag skrev mitt namn med så då måste det blivit något fel på sidan? Kram Linda Jansson din kusin :D <3

2010-03-15 @ 18:01:48

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback