Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Studenter 2010

I år tar 3 st av mina syskon studenten, Mattias, Thomas & Jessica.
Mattias & Jessica här i Mora och Thomas i Hedemora (?) tror jag de var.
Får hoppas jag inte ligger i Falun då, så man kan dit och kika, och jag hoppas det är olika datum så att vi kan åka och titta på Thomas, det vore faktiskt jättekul!
Jag älskar alla mina syskon & värderar alla lika högt, även fast jag inte har världens bästa kontakt med alla, och att inte kunna åka dit IFALL det är samma datum skulle vara lite jobbigt.

Men nu är frågan, vad ska man ge dom i studentpresent??
Det kan ju inte va nåt som är allt för dyrt, eftersom jag har 3 st som ska få något fint och minnsevärt. Det är ju tanken som räknas, eller hur?!.


Sen är det den där balen också,, såna tillställningar är så dryga, nästan (inte alla som tur är) bara massa snobbar som tror sig vara snyggast på jorden och dom ska alltid va värst.
Speciellt dessa überblonda flickorna som har solat alldeles för mycket och bara ser ut som om dom har smetat ut choklad över kroppen, + vita läppar, haha, och så fattar dom inte hur jäkligt det faktiskt ser ut.

Det är som jag alltid säger, lagom är bäst! Inte överdrivet av nånting.

Det som är finast enligt mig är typ brunetter med t.ex. en röd inte allt för överflödig klänning.
Det är liksom stiligt & inte för mycket skrik "jag är snyggast av alla".
Jag minns när Marit var på balen, hon var jättefin :)


Men frågan här också, ska man ge både balpresent & studentpresent?
Jag kommer inte ihåg hehe,, sist någon i familjen tog studenten var Adde, och det var några år sedan..


Är tacksam om nån kan svara på mina frågor :)



Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hej! :)

Hoppas att jag inte stör en tisdag som denna, hihi ♥!



Är allt bra med dig idag ?

Det hoppas jag iallafall! ♥



Kram Jennie

2010-03-30 @ 16:03:49
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback