Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag!

Imorse kom min kära Sandra hit :)
Lämnade Hugo på dagis, följde med henne hem, hon har ju flyttat till Hindriksheden nu så det är nära & bra :) Var där några timmar..
Sen gick vi och hämtade Hugo igen och gick hem till mig.
Betalat räkningar & åkt och handlat så nu är kyl, frys & skafferi fullt.

Vi åt nyss Våfflor, är ju våffeldagen idag. Men usch jag mår så konstigt av sån där mat, lika med pannkakor.. inte så gott alls..

NU är jag trött.. har gått så mycket idag så ska vila ett tag..
är ju inte ut & går lika ofta nu som förr, då gick jag varje dag..
nu orkar jag inte riktigt, vill inte heller när jag mår dåligt/ont i magen osv..
Det är tur att jag faktiskt har en orsak att inte göra vissa saker, så slipper jag få ångest :p
Säger kroppen ifrån måste jag lyssna på den, att vänta tvillingar är en riskgraviditet på många sätt så det är bättre att ta det säkra före det osäkra ibland.


Jaja, ha de bra :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback