Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag.

Hej hej..
Sitter här och glor, pratar med min kära vän Emma på msn.
Hugo somnade på golvet vid 18 tiden idag,, han var nog lite väl trött. min lille gosgubbe.
Så jag lade han i sängen och han sover än..
får väl se om han sover hela natten eller om han vaknar snart..
rutinerna kraschar ibland, men bara att ta igen det sen.


Fick besök av min bror Thomas idag & hans mamma Lena, det var trevligt :)
Imorgon är det kalas för pappa som fyller 50..
får se hur länge vi kan va där bara, har ju en son som behöver sova tidigt.


Tog en promenad till willys idag,, nu är det sådär jobbigt ljust ute,, sol & MASSA snö som blänker.
Men det kändes nästan som vår,, lite plusgrader hade inte varit fel.
Dom sa på tvn att våren har kommit till skåne eftersom dom haft plusgrader i en vecka..
hoppas våren kommer hit snart.


Dom snackade precis om vasaloppet på tv4 nyheterna..
det här är den jobbigaste veckan på hela året.
Jäkla snack om den där skiten hela tiden, massa idiotiska turister,
usch..
jag tycker verkligen inte om vasaloppet & allt som rör längdskidor.

Smaken är som baken :P


Nej nu ska jag äta nåt,, hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback