Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tv.

God kväll.
Sitter och tittar på 112 på liv och död eller va de heter,, är reklam just nu.
Ganska intressant program. Fast ibland blir man bara irriterad på att det finns så puckade människor där ute. Typ dom som knivhugger folk och rånar & allt va det är.
Är man inte på rätt humör så ska man inte se såna program, lika med Efterlyst.
Iallafall jag, jag blir bara arg.
Och som många vet, speciellt min kära sambo haha, så är det inte så kul när en gravid kvinna med hormonproblem blir arg ;)

Tycker synd om Ronny ibland, men tur att han vet att det kan bero på graviditen!
Det måste karlar förstå, förstår dom inte det har dom problem.
Tänk vilken grej vi går igenom när vi är gravida, hur jobbigt allt kan va, dom skulle inte stå ut en dag.
Så lite förståelse behöver vi, för ibland är det inte riktigt meningen att det ska bli som det blir :p


Jaja, ska göra en hårdbrödmacka & dricka lite mjölk.
Sen tv.. kanske Desperate Housewives om jag orkar va uppe..

Föresten, Lelia bakar börjar på tvn 31 mars igen! :)
Om nån råkar va intresserad hehe..
jag tycker hon gör så roliga grejer, brukar skriva ut recept därifrån och göra lite gottigott :)




God natt, puss & kram

Kommentarer
Postat av: E ♡ Aspelin

Ahaaa, hoppas du vinner! :D Jodå,det är bra. :) Hoppas allt är bra med dig (er) också! Kram!

2010-03-23 @ 22:20:39
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback