Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Urk..

Inatt har jag sovit jättedåligt,, har haft så konstigt ont i revbenen, mått illa som en gris och haft kryp i benen.. kryp i benen har jag haft hela graviditeten, vilket är vanligt att man kan få.
Men det var ett tag sen jag mådde illa på natten..
Bebisarna sparkade som sjutton hela dagen igår så dom har säkert mosat nån nerv haha,
idag har jag mått lika konstigt som inatt..

Eller så kanske jag är på väg att bli sjuk, vem vet.. alla sjukdomar går ju runt runt hos alla.

Jobbigt är det iaf.

Hugo är på dagis och får leka iaf :) Sen i eftermiddag åker han till sin farmor och ska sova där tills imorgon. Då ska jag bannemig vila vila och vila.
Imorgon ska jag till MVC kl 11, så jag får till och med lite sovmorgon. Men bara för att jag får sova så kommer jag säkert vakna 7 som vanligt :P


Det känns lite jobbigt inför dom kommande månaderna faktiskt..
ska jag må såhär hela tiden? Då kommer jag ju inte klara nånting..
Ronny (alla på hans jobb ioförsig..) ska jobba massa timmar övertid redan i april
så att dom hinner göra allt dom ska innan semestern..
tror det var ca 25 timmar övertid/vecka som ska göras..
Men hallå,, han jobbar ju redan jättemycket.
Han har ju en familj, och jag behöver ju hjälp, speciellt när jag mår så dåligt.
Jag vet att det är bra att han får jobba, men han är redan på gränsen till utbränd.
Det känns jobbigt att känna den här pressen att jag MÅSTE fixa allt själv & ta hand om Hugo fast jag mår så dåligt så jag inte kan stå upp eller nånting.
Stackars Hugo som har en mamma som inte orkar leka med han :(

Men jag ska väl tänka positivt, jag kanske mår bättre snart,
HOPPAS JAG.


Nu ska jag lägga mig i soffan & se på tv..

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Marit

Ska vi leka i morgon då? :) Kramar

2010-03-16 @ 10:49:20
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Usch vad jobbigt det låter! Men du, synd om Hugo tror jag inte att du behöver känna att det är. Du är en bra mamma!! Dessutom ska han ju få två fina syskon. Det här kommer ni att klara fint! Men jag vet verkligen hur det är, jag lovar! Inte lätt alla gånger!



Sköt om er!

2010-03-16 @ 18:41:12

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback