Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åhh.

Fy vad allt känns jobbigt just nu.
Natten har varit hemsk, lade mig 21.30 igår, var helt dö..
sen när man lyckats somna så drömmer jag först att jag kommer på Ronny med en annan i säng haha, fy fan..
vaknade, lyckades somna igen och då drömde jag att jag på nåt sätt fick världens jack i armen, flera stycken, och armen höll på att lossna,, jag minns så exakt hur det kändes och sen när dom sydde så vart de bra igen :p
vaknade då igen och insåg att det bara var en dröm, tack och lov..
när jag somnade sen igen så drömde jag att jag gick i skolan igen och all jävla mobbing & kränkning fortsatte.. hemskt.
Alla dessa känslor som kommer tillbaka igen, det kan ju fan inte va bra när man är gravid..
det går inte att beskriva men att drömma dessa 3 drömmar på rad, och jag minns dom så otroligt bra, alla känslor som jag hade i drömmarna, sitter ju kvar när man vaknar..
Jag har alltid drömt störda drömmar och minns dom ofta väldigt bra. men inatt slår nog rekord i att va konstigt. :p

Sen när jag väl kunde somna igen så pratar & skrattar Ronny i sömnen så då är det ju omöjligt att sova haha.
ÅÅh..

Idag är jag svimfärdig som vanligt, är det alltid fram till typ 13-14 tiden på dagarna, sen går det över en stund..
såååå jobbigt, jag kan inte göra annat än att sitta ner och titta framåt typ..
hur ska det gå i veckan när Hugo ska till dagis igen?..

suck..
är gnällig idag jag vet men det orkar jag inte bry mig om..

Nu ska jag gå och säga hej till mamma & syrran som kom på besök :) <3

Hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback