Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Anktönt.

God kväll.
Sitter och tittar på Anna Anka söker assistent,, men gud vad tråkigt det är,
fåniga människor som försöker göra sig till för henne,
som tror att hon är känd men folk vet ju inte ens vem hon är (fick man se i ett gammalt avsnitt).
Jag gillar henne inte ett dugg. och hon verkar tro att hon är såå snygg & har såå snygg kropp,
hennes kropp ser alldes för liten ut jämfört med hennes ansikte, hon ser gammal & senig ut,
hon ser verkligen äldre ut än vad hon är,
och ansiktet ser ut som typ grinchen eller nåt :p
Vad elak jag är haha.

Man kan inte gilla alla här i världen ;)


Det var massa poliser här utanför idag, jag vart skitnervös. vet inte varför men det blir jag jämt, även fast jag inte gjort nåt fel :p
Tror dom letade efter en av grannens vänner som brukar hålla på med dumheter..


Ont har jag som fan, överallt i rygg & ben & höfter..
tror graviditeten börjar ta ut sin rätt.
Alvedon funkar, men jag vill inte ta såna egentligen,
vill inte ta nå mediciner alls..
men tur att det finns nåt iallafall när man har så ont så man inte står ut längre.

Möblerade om i v-rummet idag igen,
blir fan aldrig nöjd..
men det får duga.


Jaja, nu ska jag äta choklad ;)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback