Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bättre :)

Nu känns det lite bättre, pratade med en bekant som ska få sina tvillingar när som helst,
hur dom hade gjort..
tydligen så kan Ronny vara hemma med vård av barn när jag är sjukskriven,
för är man sjukskriven så räknas typ att ta hand om ett barn som ett arbete..
Så får han ersättning från FK.

Jag är ju sjukskriven from imorgon Måndag.
Går in i v.29 på onsdag, shit, snart 30,, börjar bli nervöst snart :p

Känns skönt att det finns ett alternativ dom dagar jag känner att jag faktiskt inte orkar,
skönt att slippa känna samma press att jag MÅSTE klara det själv.

Men det är ju inte säkert att det behövs heller, man vet ju aldrig i förväg hur man kommer må.

:)



Kommentarer
Postat av: Malin, 19 & Gravid

Jo, jag tror inte riktigt det är några "huskurer" som funkar! :p Men man kan ju inte låta bli att testa :p

2010-05-02 @ 18:01:58
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Enda att tänka på är att man bara kan vara hemma för vård av barn pga att ordinarie vårdaren är sjuk är i 60 dagar med ersättning per år . Men det är ju en bra lösning om du känner att du inte orkar , det var livräddaren för min del !

2010-05-02 @ 20:04:55
Postat av: Lisa

oh vad spännande.. inte lång tid kvar nu :)

lycka till!!

2010-05-03 @ 08:11:23
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback