Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blandat..

Regnet kom precis när syskonen hade gått ur bilen och vi knäppte lite kort. Så typiskt.
Sen åkte vi och handlade, och köpte även pizza. MUMS. var såå hungrig efter att ha stått där borta i 1 1/2 timme,, det tar på mina krafter kan jag lova.
Folk säger att det ser ut som om jag har flera bebisar än 2 i magen, haha, ja den är stor nu :p
Många tror även att dom kommer komma ut snart eftersom en har "lagt" sig så långt ner redan..
hmm, ja vem vet. händer det så händer det, jag hoppas iaf dom väntar 4 veckor till så jag iaf får va i v.36.


Sitter och småtittar på eurovisionskiten på tvn, jag fattar inte, vissa låtar är ju så dåliga så det finns inte :p Sverige är ju kassa dom med, fast dom kom väl inte med ens?
Det är liksom inte rätt musik för att vinna nåt schlagergrejs, tycker jag..
Det var bättre förr!



Jaja, ska se på film nu..
föresten, jag ville gå på Sex and the city 2 med en person, men den personen gick såklart med någon annan, utan att ens prata med mig.. varför ska man alltid bli besviken på folk, varför ska jag alltid bli behandlad som luft?.. Men men därför har man det bättre hemma med sin lilla familj än att umgås med andra.. då slipper man bli ledsen och jag orkar inte med massa svek.. jag skulle vilja hitta lite nya vänner, men det är ju inte det enklaste här i denna ort man bor på och speciellt inte när man har familj, inte är ute och super och inte kan drälla runt hela tiden.






Lillasyster Jessica & lillebror Mattias.




Simon, syrran, Johanna & brorsan.






Kommentarer
Postat av: Ammie

älskar dig <3



jag vill gärna se sex and the city 2, men har inte sett 1an :( men om jag får tag i ettan så kan du o jag kanske gå på 2an?? :)



<3

2010-05-29 @ 22:04:51
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback