Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Denna väntan..

Sitter och väntar på att vi ska åka och handla.. gud vad jag hatar att vänta.

Hugo tittar på Alvin & barnprogram, han går fram och tillbaka mellan sovrum & vardagsrum :p
Imorse vaknade han 06.05 igen, jag fattar inte varför han ska vakna så tidigt. Sen blir han trött på dagen men han sover inte, han kan ligga och vila i vår säng eller i soffan en liten stund men inte mer än så.. är omöjligt att få han att sova "lunch"..



För några dagar sen.. magen har sjunkit ner..
ska ta en bättre bild nån dag..
Jag tror iaf att bebis 1 fortfarande ligger med huvudet ner, jag har lärt mig att veta vem som sparkar ungefär vart..



Min orkideé har blommat så fint :) Bara för några veckor sen såg den stendöd ut :p



Så skoj att brumma bil :)



Vi hörs sen, nu ska jag sminka mig lite sen vänta lite till..

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Hejsan :)

Ja men så sant. Och det är faktiskt dyrt med dammsugare tycker jag. Speciellt om de kostar 1000:- så känns det hårt att slänga ut sånna åengar oplanerat tycker jag.

Vi skulle behövt ny dammsugare då våran suger. Eller ja den ska ju suga men det är kass.



Jasså, men gud så spännande :) Då kan det ju bli en av varje :)

Läste att Hugo inte sover Lunch längre.. Förstår om det känns tröttsamt. Lea är ju så stor så hon har ju slutat sova på dagarna, fast ibland kan hon slockna ändå efter dagis. å det är så skönt då man känner att man verkligen skulle behöva vila lite och återhämta sig!

Kram

2010-05-24 @ 18:41:49
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: joahnna

Jo tack jag mår bra. Har vart lite halvgalen på kidsen idag bara. Noah e i värsta trotsålder å Eddie..ja han tar bara efter. =)

Min sambo börjar sin 9 veckors långa semester om en vecka å de ska bli sååå skönt.



Fin orkidé. Älskar orkidéer, men mina bara blir bruna å dör. =(

2010-05-24 @ 21:40:27
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback