Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Vaknade imorse och såg att solen skiner :) Ronny sa att det luktar sommar, och jag håller med :)
Nu medans Hugo är på dagis ska jag plantera lite blommor, senare ska vi och kolla på studentpresent till Thomas, vi har redan köpt till Mattias & Jessica, men Thomas är svårare, var sjutton ska man köpa?..
Han klarade att ta CE kort här om dagen, tänka sig att lillebror har blivit så stor så att han kan klara av nåt sånt. Mina småsyskon går om mig, jag som inte ens har körkort haha.
Men jag lider inte av det, man har väl två ben att använda, jag älskar att gå ut & gå och gör jag inte det så blir jag så rastlös och får kryp i benen, därför är det jobbigt nu när jag är gravid och inte orkar gå så långt..

Magen har ju sjunkit ner en hel del och bebis 1 ligger ju väldigt långt ner i bäckenet,
det gör mig nervös, tänk om dom gör sig redo för att komma ut snart?
För tidigt alltså..
Inatt drömde jag att magen åkte ner ännu mer , haha såg sjukt ut, vilka drömmar man kan ha :p
Jag vart iaf skitskraj och tänkte att "Nej inte redan", några veckor till får dom gärna hålla sig i magen.
Är ju bara i v.32.
Fast jag är ganska nöjd ändå att allt har gått så bra hittills, bebisarna verkar må bra iaf och då är jag såklart nöjd, även om jag mått hur dåligt som helst nästan hela graviditeten.

Vet tvillingar som fötts i v.31 och vägde runt 1300 g och dom klarade sig jättebra, fick bara lov att lära sig äta, men andningen osv klarade dom själva.
Mina bebisar vägde ca 1500 g på sista UL så nu borde dom väga iaf 1600-1700 g tycker jag.
Ska på ultraljud på Onsdag igen, ska bli kul. Pratade med barnmorskan om att jag fick ny UL tid så kort efter förra, 2 veckor mellan istället för 4, men hon sa att UL-läkaren måste ha sagt fel för 4 veckor mellan är lite för mycket nu när jag är så långt gången.


Nu har jag ätit upp frukosten så nu ska jag fixa lite här, måste passa på medans orken & inspirationen finns! :)

Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback