Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hipp Hipp Hurra..

för det är lillebror Mattias födelsedag idag! :) Grattis !!
Tänk, nu är han 21 år,, alla blir så stora, nyss var alla småsyskon små :p


Jag & Hugo ska åka och handla sen, dammsugare, present, hönsnät till balkongen..
så vi kan ha öppet på balkongen utan att oroa oss att katterna ska skutta över och in till grannen, dom är ju utlänningar och dom är rädda för Teddy haha :)
Teddy som är så snäll.
Men det känns bäst så, för säkerhets skull.

Sen åker vi till selja och är där tills Hugo ska hem och sova..
sen är denna dag över.. jag hatar dessa veckor då Ronny jobbar kväll så det känns skönt att jag har lite planerat så tiden rullar på..
Hatar att sitta här ensam..
Är inte så många vänner som hälsar på tyvärr, folk har helt enkelt svårt att fatta att jag inte kan ta mig nånstans nu när jag har så ont så jag knappt kan gå ibland..
så gnäller dom på att vi inte ses, men va fan kom hit då, är väl inte bara jag som ska ställa upp på andra jämt..

Jaja.

Ha en bra dag allihopa, för det ska jag ha :)





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback