Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite planer..

I helgen tänkte vi grilla.. synd att vi inte kan köpa det där bordet först bara..
får se om vi bjuder hit nån eller om vi grillar själva, är ju trist om man inte har nåt bra bord att sitta vid haha.. vi har ju bord inne men..

Fast det skulle regna hela veckan sa dom på tv4 nyheterna, varmt men regnigt.
Och jag är sugen på pizza! Äter fan aldrig sånt, sist vi åt det var när vi flyttade hit den sista februari :p

Får nog bli en gottehelg i helgen :)


Jag vill också gå på Sex and the city 2 som har premiär 28 maj tror jag..
men jag vet ärligt talat inte om jag kommer orka sitta så länge..
får så ont överallt när jag setat en stund..
hmm.. det är mycket man vill men inte kan just nu :(


Nu ska jag iaf äta lite fil och titta på tv.
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Marit

Vad mysigt att grilla!

Har du lust att ta en fika kanske?



Vad skönt att veta att chansen för vaginalväg är så pass stor iaf! Ja de är ju det jag säger, jag tror att ni får en tjej. Har du gjort de kinesiska testet än? :D

Kram

2010-05-17 @ 22:31:35
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback