Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite skoj :)


Jag fick ett vykort från min kära vän Emma idag! Som nyss var på Gran Canaria.
Sånt tycker jag är kul, jag blev jätteglad hihi :)



Kläderna som jag fick hem häromdagen.
Lite skillnad hehe, storlek 50 jämfört med 62.

7 par byxor. Dom med barbapapa på (överst) kostade bara 34 kr / st så då var det lika bra att köpa två av varje :)


Tröjor /t-shirts.. svarta & rosa kostade också 34 kr/st så jag köpte dom även om dom ser lite flickiga ut. Killar kan också ha såna ;)


t-shirts..


Till Hugo.
Jag känner mig så elak när han inte får lika mycket som bebisarna. :(
Men han har redan så mycket..

18 plagg för nästan 1000 kr. Helt okej enligt mig ;)
Dom blårutiga shortsen köpte vi nere på stan på H&M så dom är inte inräknade..


Nu har bebisarna en hel del kläder, så nu behöver jag inte köpa massa sånt. Inte än iaf.
:)



Nya dammsugaren,, den är liten & har mycket mindre watt än den förra vi hade men är ändå mycket bättre!
Om den håller ett tag så var den verkligen värd 249 kr :)



Hugos blöja & en blöja för nyfödda ca 2-4 kg.
Skillnad haha.
















Kommentarer
Postat av: Tova

Åh vad mysigt med bebiskläder... synd bara att man knappt hinner använda allt, de växer ju så himla fort, hihi :)

2010-05-28 @ 21:53:07
URL: http://trasslet.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback