Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mage.


v.30 (29+2)

Ursäkta röran där bakom hehe..


Skönt med sovmorgon idag. Jag vaknade vid 8 såklart, men tänkte inte gå upp när jag väl kunde sova längre. :) Fast jag hade en sån hemsk hemsk dröm, först att mamma gick bort, sen att lillebror Anders gick bort.. HATAR såna drömmar, man blir helt förstörd alltså. USCH.

Har setat framför datorn och latat mig,, lagt ut lite bilder på facebook å så..
men nu ska jag nog plocka lite grejer här hemma som står överallt där de inte ska stå :p
Senare kommer Hugo hem igen! :)


Funderade på det där med bb väskan,, fan jag har ju ingen bra väska.. får väl låna en av Hugo´s disneyryggsäckar hehe.. nej då det löser sig, annars får jag väl ta en icakasse ;) , trendigt värre va? :)  ..



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback