Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sol..

Nu har dom åkt hem. så jag sitter här, Hugo leker med sina pengar & sin sparbössa..
Ronny kommer hem snart, skönt de, så jag får lite hjälp ..

Känner mig konstig idag, vet inte riktigt vart jag har känslorna eller alla tankar,
allt är bara huller om buller..
hatar såna dagar.
Skönt iaf att det är sol ute men jag orkar inte gå ut nåt..

Är nåt tv program om unga mammor,,
å små bebisar.
åh vad jag längtar tills mina är ute! :)
Just nu känns det som att det är evigheter kvar,
och långa jobbiga veckor..
på bara nån vecka har jag börjat må så dåligt,
hur ska jag orka med allt ? Har lite svårt att se nåt positivt just nu,
det ändras väl men..
går in i v.30 på onsdag, kanske är 6-7-8 veckor kvar..
jag vill inte göra nånting, bara sitta och låta tiden rulla på..
men det går inte när man redan har ett barn som ska tas hand om, och som ska roas.
Inspirationen och orken är borta.
Idag iaf, hoppas jag känner annorlunda imorgon.

Jag är trött, vill sova,, men att vakna varje gång man vänder sig och att få ta i med typ varenda muskel i hela kroppen för att orka vända sig och att göra det försiktigt så att jag inte får ont i magen är drygt.. såhär var jag sista veckan när jag väntade Hugo..

undrar om nån av mina vänner kanske vill hälsa på nån dag?
Hör av er..




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback