Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SUCK

FAN vad arg jag blir!
Idag fick vi hem ett brev med en faktura i från elbolaget,
det står att om vi inte betalar inom 3 veckor så stänger dom av elen.
Och dom fakturorna det handlar om är från 30/12 och 31/1!
Hallå, vad fan jag fattar ingenting,
dom fakturor som vi har fått har vi betalat när dom ska betalas liksom,
vi har inte ens vetat om de där två fakturorna och inte ens fått nån påminnelse eller nåt.

Fy fan vad jag blir less på allt, det ska hända nånting hela tiden som gör att man fan inte orkar snart..
KUL med en extrakostnad på 1400 kr nu när vi inte ens har några pengar till mat!

Jävla skit bolag, jag ska fan byta.
Det vore skillnad om vi hade fått hem fakturor och påminnelser men det har vi ju inte,
då blir man jävligt sur när man får hem såna här brev!

Kan inte jag få vinna lite pengar snart så jag kan betala allt jävla skit?
Varför kan aldrig jag ha någon tur?!?

ÅÅHH.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men ring och hör. Har ni betalat har det ju bara blivit något fel.

2010-05-04 @ 13:34:44
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

du lär väl ha fått en faktura från början?!!?

2010-05-04 @ 14:17:36
Postat av: Anonym

Ring och kolla upp det så det inte är någon lurendrejeri faktura, man vet aldrig.

2010-05-04 @ 14:27:44
Postat av: Ammie

Ring och kolla gumman, dom kan ha gjort någon miss, gör det så du inte betalar dubbelt! Puss

2010-05-04 @ 22:22:00
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback