Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

v.30 imorgon.

Idag känns magen stooor.
vet inte om dom ligger "utåt" på nåt sätt,, eller så har magen bara fått raketfart,
när man kommer över ca v.28 så brukar ju barnen växa fortare ;)

Går in i v.30 imorgon..


Många har frågat om namn..
vi har funderat på Max och Vincent ända sen vi fick veta att det
var tvillingar & förmodlingen två pojkar.
Men det finns ju såå mycket att välja på.. pojknamn är ändå lättare än flicknamn som tur är ;)

När vi inte visste att det var tvillingar så hade jag Benjamin i huvudet.
Men det känns inte lika aktuellt nu,, vet inte varför..
Men vi bestämmer oss inte förräns dom är födda,
dom kanske inte alls ser ut som några Max eller Vincent :p

Ronny tycker Max, jag tycker Vincent.
Men vi får se helt enkelt.

Nu ska jag göra nån lunch innan jag ska till mvc kl 11.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback