Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

v.31

Usch vilken dag.. regn.. grått.. huvudvärk..
sammandragningar..
skulle till svärmor på ljusparty ikväll men jag orkar faktiskt inte.

Väntar tills Ronny kommer hem och kan ta hand om Hugo, då ska jag nog bara sitta och brodera eller nåt..
går in i v.31 idag (30+0).
Dem här sista veckorna kommer kännas sååå långsamma,,
men jag gläds iaf åt att jag vet att i mitten på Juli så är jag garanterat icke-gravid längre.
Kanske tidigare också, men man vågar ju inte hoppas på för mycket eller vad man ska säga,,
jag längtar såå tills jag har fått ut mina älskade bebisar, men samtidigt vill man inte att dom ska födas alldeles för tidigt.
Ronnys jobbarkompis födde sin dotter i v.32, tänk om det skulle hända,
jag är i v.32 nästa vecka hehe.


Jag saknar så många vänner,, vill umgås.
Har funderingar på att faktiskt byta gudmor till tvillingarna,
men då ska man kunna välja vem av vissa vänner som passar bäst och det är inte lätt när många är lämpliga :p
Det behöver ju inte betyda att jag tycker att syrran är en dålig gudmor åt Hugo eller så,
utan att vi helt enkelt funderar på att välja nån annan bara.. och det är ju inte bara mitt val, Ronny bestämmer ju också.
men vi får se, ska väl inte börja planera dop än :p
men vi har tänk ha det i typ september iaf, då är dom lagom gamla och sen i oktober fyller Hugo år, då går det åt massa pengar & energi dit, sen i november är det så grått & trist och sen är det ju jul..
Väntar vi tills efter jul hinner dom ju bli typ ett halvår gamla..
Hugo döptes när han var 2 1/2 månad gammal och det tyckte vi kändes bra.


Jaja,, ska ta en magbild sen.
Hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback