Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

v.32 (31+0)



Onsdag idag..
Fan vad arg jag blir på telefontider, och när man väl ringer så är dom inte där iaf.
BVC alltså.
Dom har telefontid 8.30-9.00, precis samma tid som man ska gå iväg till dagis,
men Ronny gick med Hugo idag så jag kunde ringa, men då är inte en enda bvc tant tillgänglig.
Har dom telefontid då ska dom väl sitta där också, speciellt när det bara är en ynka halvtimme några dagar / vecka..

Så jag ringde vårdcentralen istället, och nu har Hugo fått pollenallergi-droppar utskrivet, en provflaska, så ska vi se om det funkar annars så får vi pröva nåt annat.
Han är så liten än så dom kan inte göra så mycket.
Men den flaskan skulle räcka i några veckor så då hinner man ju se om det hjälper.

Hjälper inte det så får vi väl ta prover. Men eftersom många i min familj & jag är allergiska mot pollen, nyklippt gräs osv så finns det en stor risk att det är det han också är allergisk mot..


Han är på dagis nu iaf, ska hämta han om lite mindre än en timme..
sen hem och vänta tills mamma slutat jobba, då hämtar hon oss och vi ska hem till Selja,
är roligare att sitta där med sällskap än att sitta här ensam, jag & Hugo, och tråka..
Där får jag hjälp också om jag inte orkar/kan göra allt som Hugo vill..
Sen är det ljusparty där kl.18.00.


Nu ska jag göra iordning lite lunch åt Ronny så han hinner äta innan han ska åka och jobba.

Hörs ikväll :)

Puss





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback