Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey :)

Gissa vad? Dagen blev rätt bra ändå :)
Satt här och deppade, sen ringde brorsan och ville hälsa på, så han & Kerstin var hit en bra stund,
det behövde jag, vart mycket piggare & gladare av lite besök!
Hihi :)


Har potatis på kokning, är snart klart men så börjar ju Leila bakar (eller va de heter) på tvn, jag gillar verkligen hennes program & det vill jag inte missa, hon skulle göra nåt riktigt gott ju. Jag vill ha en tv i köket ;)
Nu är jag hungrig så bara av att se massa godsaker på tvn gör mig knäpp hehe,
jag vill ha nuu!
Har tänkt bara bullar nån dag, har varit sugen på bullar i flera veckor.
men ska bara orka göra dom :p


Ronny & Hugo åkte till skroten för att hämta nå bildelar,
så jag har det lugnt & skönt här hemma just för tillfället. :)



SÅ nu fick ni höra lite mer än bara gnäll från mig idag ;)

Hej hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback