Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Börjar med att svara Emma:
jo jag vet, jag är sådär, så jäkla splittrad, vet inte vad jag vill fast jag ändå vet,
och jag mår egentligen ganska okej men samtidigt skit.
Helt flumm.
Hehe..
Har gått hos kbt-tanten i typ 2 månader nu. Ska väl gå igenom hela mitt liv, vad som hänt och hur jag känt, sen gå igenom social fobi och tvångstankar-biten, för att kunna hantera det och
kunna leva med det på ett annat sätt.
Det skulle ta låång tid sa hon, så det var bra att jag tog tag i det när jag är mammaledig, sen blir det antagligen sjukskrivning ändå..

Ja det med Tic, det kan ju vara att hon är svartsjuk sen vi fick tvillingarna,
men nu har det ju gått snart 5 månader så hon borde vara van snart..
Aja, det lär väl lösa sig på nåt vis!
Saknar dig vännen, ja snart ses vi!!
Kraam!♥




Ja denna dagen har varit konstig.. jag tog sovmorgon ända till 12.
Men fan vad ångest man får för att man har gjort så..
det hör ju inte till att en 3 barns mamma kan göra så direkt :p
Men eftersom Ronny jobbar kväll så tog han hand om barnen imorse.
Hugo har varit på dagis också, han kom hem med en fin teckning för att han har fyllt år :)
Han var jätteglad och ville visa mig på en gång när han kom hem. :)


Nu har pappa Ronny åkt till jobbet, jag & barnen ska bara va hemma och mysa..
Försöka städa lite i deras rum och kanske göra om lite. :)





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback