Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gaash..

Å fy vad jag mår illa! Jag åt för mycket middag.. usch vad jag hatar när man gör så, det är fan inte värt det. :p
Dessutom så blir man såå komatrött..
Nej lagom är bäst!


Har fått lite gjort hemma idag iaf, jag kan fan inte vila fast jag är sjuk.. det är inte så lätt när man har 3 barn & jag blir så jävla rastlös av att inte göra nåt.
Sen är jag så att ju mer jag vilar / sover så blir jag bara sämre / segare..

Har iaf varit och köpt presenter till Per & John idag, ska på 6 - års kalas imorgon, om jag inte blir sämre. Ska bli kul!!
Sen är jag bjuden på fest på kvällen, får se hur jag mår och om Ronny tillåter.
Det märks att man har gamla vanor kvar, eller inte vanor, men jag var ju ganska alkoholiserad förr,
innan jag vart gravid med Hugo.. man kan säga att jag var beroende.
Och det är svårt än idag, när suget sätter igång så är det så otroligt svårt att hejda det..
därför vill jag inte ha alkohol hemma. Om jag ska iväg på nåt speciellt så köper jag alkoholen samma dag..

Ett problem jag har är att jag aldrig kan ha en bra balans mellan saker & ting,
det ska vara allt eller inget, nu eller aldrig liksom.
När jag ska göra nåt så blir jag ivrig och ska göra ALLT på en gång, hinner jag inte klart så blir jag helt slut och sen så har jag halvfärdiga projekt kvar som jag inte orkar ta tag i..
Jag har också svårt att se saker i längden,,
typ göra saker som blir bra i längden.. eller om man planerar in nåt som ska hända om typ 1 månad,
då deppar jag ihop totalt veckorna innan och verkligen försöker överleva dagen tills det roliga ska hända.
Det är jobbigt,, vill helst inte planera in något för då vill jag göra det NU och det kan man ju inte såklart och då får jag panikångest och mår jättedåligt..

Jag och mina problem va.. känns som om det är det enda jag skriver om ibland..

Men hela det här året har varit som en personlig utveckling, har mått så jävla dåligt och har verkligen granskat mig själv, mina problem & mina tankar.
Det tar tid alltihopa, men jag ser saker klarare nu och jag vet hur jag ska hantera saker.

Neej nu ska jag kolla facebook sen mysa med Max & Vincent innan dom ska sova.
Vi brukar lägga dom runt 20 tiden och oftast så sover dom ända till 7, så jäkla skönt.
Så var Hugo också, så man är ju bortskämd.. när det krånglar så blir man helt förstörd istället hehe.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback